Feketemosó: Búcsúima a posztmodern irodalomérthoz

feketemoso-kisebb

Ma lesz az elején a legjobb nap. / Felkelek ezen a napon, hogy valami újat, szépet és használhatót. / Mindenki az ebből származó előnyöket. / Megcsinálta a Genesis és én utánozni a munkát. – Vajna Ádám írja az Apokrif naplóját.

Kevés szórakoztatóbb dolog van annál, mint amikor az ember ott bukkan irodalomra, ahol nem is kereste. Például, amikor fordítás közben egy-egy szó vagy kifejezés gyakoriságára kíváncsi, ezért nagy naivan beírja a Google-be az adott szót vagy kifejezést, és megtalálja ezt: http://imaaszivembol.blogspot.hu/2015/02/reggeli-ima.html. Aztán fogja magát, kitöröl néhány fölösleges sort belőle – mert úgy véli, elvenni etikus, hozzáadni már nem – és ezt kapja:

Reggeli ima

Isten, úgy döntök, hogy indul ezen a napon veled.
Kérjük, fogadd el az imádság, mint egy kellemes aromájú az Ön jelenlétében.
Dicsérem meg, Istenem.
Én magam megalázni az Ön jelenlétében. Azt igyekeznek segíteni.
Kérem, segítsen nekem, hogy nem az lesz az Atya.

Ma lesz az elején a legjobb nap.
Felkelek ezen a napon, hogy valami újat, szépet és használhatót.
Mindenki az ebből származó előnyöket.
Megcsinálta a Genesis és én utánozni a munkát.

Istenem, nem kell félni, hogy amit kérdezel.
A Jézus nevében fogom a siker eléréséhez.
Én menetelnek majd nyerni a csatát.

Bocsáss meg, ha már lázadó.

Az utolsó dolog, amit szeretnék,
hogy provokálni a harag ellen, nekem és a családomnak.
Segíts, hogy megszerezzék a bizalmat a többi ember,
Mindenkinek meg kell beszélni is rólam.
Lord adja meg a rendelkezést,
Használja semmit, és mindenki áldja meg.

A Jézus nevében,
Ámen!

Hát én ezekkel a szavakkal szeretném megköszönni az egész éves figyelmet és a lehetőséget; további jó feketemosózást mindenkinek!

Vélemény, hozzászólás?

