Feketemosó: Amiért senki sem gratulál

feketemoso-kisebbhűvösebb a kert és rohadnak a levelek / potyognak a gesztenyék / csak az érdekel hogy felszedjem neki – Bödecs László írja az Apokrif naplóját.

jön az ősz és felkészült vagyok
végre minden rendben nem is kellene írni
úgysem olvassa senki nem adják ki
ez nem öröm de nem rettent
pont ettől félek hogy jobb a csend
önterápia lehet mégis az első kötet

hűvösebb a kert és rohadnak a levelek
potyognak a gesztenyék
csak az érdekel hogy felszedjem neki
nem tudja de minden erőm erre megy el
ez a sok hajlongás és az ősz
és hogy van mit elcseszhetni

tényleg félek semmi sincs rendben
csak az élet és erről ugye
sokkal nehezebben íródik a költészet
a vers verejtékes homlok egy hajnalon
a vers a legmagányosabb óra
délután az egyetem udvaron

én meg ellustult és jóllakott lettem
igazán csak egy dolog nyugtalanít
vagy még ez sem
hogy az a boldogság amiért senki sem gratulál
és hogy ha nekem nem kell több
akkor ugyan kinek kell helyettem

Vélemény, hozzászólás?

