Feketemosó: Fokhagymajelek

feketemoso-kisebb“Innentől fogva már-már rögeszmésen kémkedtem utána. Álló nap a Hullám büfé közelében strabancoltam, s ha lángost vettem tőle, jelentőségteljes, tudom-amit-tudok pillantással ostromoltam egykedvű tekintetét. Fokhagyma és vágy párolgott belőlem, megszédültem tulajdon éhes leheletemtől a kánikulában. Éjszakánként magányos hősöm levedlette minden metakommunikációs kísérletemet visszaverő tésztapáncélját, a bodé ablakán keresztül mászott ki hozzám, magával sodorva sót, tejfölt, sajtot, műanyag-evőeszközöket, egy kád olajban szeretkeztünk sikamlós tagokkal, mezítelenül állt előttem, csak egy lángossal takarva vesszejét, mintha fügefalevéllel, vagy lángosról olvasott fel fokhagymával írt szerelmi vallomásokat.” – Szendi Nóra írja az Apokrif vendégnaplóját a Librariuson.

A teljes szöveg a Librarius felületén, ide kattintva olvasható.

Vélemény, hozzászólás?

