Stolcz Ádám verse (online megjelenés)

Elköltöztem

 

Elköltöztem. És nevet változtattam.
De ha mégis megtalálsz facebookon, jaj neked.
Engem megforgattak mindenféle hájban
és jövök.

Mert ha rámkattintasz
magadra haragítod az aljas szerelmemet.
És egy leszel az én, élőben és file – ban
széjjel facebookozott facepartnerem
között.

Amikor fellépsz már az én képem kacsint rád
és nem tudod miért, a képernyőd vibrálni kezd hirtelen.
De befagy a géped, ahogy odaég a palacsintád,
a könnyes szempilládat mint a tehén tőgyét fejem.

De nem szabadulsz meg tőlem, mert az egeredre
a linkjeimmel ráhúzom a reteszt és kivárom,
ameddig a rá nem csapod a laptopod elkeseredve.
Kurzorod a notebookod
egérfogójába zárom.

Így verlek szét, ha nő vagy, a géped által téged,
letiltasz és kitörölsz, mert te már voltál az én csajom.
De akkor lefagy a képernyőd és sötét lesz a képed
mint a luxusautómon a sötétített ablakom.

Vélemény, hozzászólás?

