Kritikustusa – avagy a western találkozása a gumikacsával (programajánló)

Kritikustusa_Cserna_Szíved helyén

Áprilisi Kritikustusa a Rohamban – Avagy a western és a gumikacsa találkozása

“Körülöttem a kád szélén színes illatgyertyák égtek, a mosógép tetején plasztik karácsonyfa állt, tavalyi szaloncukrot zabáltam. A víz tetején sztaniolpapírok lebegtek. Néha lekapcsoltam a fürdőszobában a villanyt, és meggyújtottam egy csillagszórót.
A helyzet nem volt éppen rózsás. Harmincnégy múltam, és egy sárga műanyag kacsa volt az egyetlen igazi társam ebben a cintányéros cudar világban.”

Cserna-Szabó András Szíved helyén épül már a Halálcsillag című regényéről beszélgetnek a következő Kritikustusa résztvevői. Antal Nikolett kérdéseire Hermann Veronika, Nádor Zsófia és Bárány Tibor válaszol.

Időpont: 2013. április 17., 18.30

Helyszín: Roham Bár (8. ker., Vas utca, 16.)

Vélemény, hozzászólás?

